Vis enkelt innlegg
Gammel 30-04-11, 18:55   #12
Bravo
Medlem
 
Bravo sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 262
Bravo er ny på veien

Sv: Mensen, hormonspiral og lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av Paris, her.

Jeg tar 1 gram.

Ok, da kan du ikke øke dosen ytterligere. (Regner med du her sier 1gram av gangen, maksdose er 1g inntil 3-4 ganger om dagen)
Veldig viktig dog å ikke overskride maksdosen på paracet, da denne er levertoksisk.

Er du veldig plaget av vannansamling av Ibux/Brexidol e.l.?

Hadde dette vært meg, så hadde jeg elegant blåst i vannansamlingsproblematikken og tatt ibux eller andre NSAID-preparater du har god erfaring med de dagene du har vondt.
Det er jo ikke sånn at du står på NSAIDs fast, daglig, da blir vann i kroppen et litt annet, vedvarende problem.

Alternativet blir vel å gå over på andre, sterkere preparater som paralgin forte, nobligan osv, og det er ikke å anbefale i denne sammenhengen.

Paracet har også en synergistisk effekt sammen med ibux, så om du tar paracet som du gjør nå, og en lav dose ibux (eller annet NSAID) i tillegg, så kanskje du kommer i mål uten å føle den helt store vannansamlingen? 200mg ibux f.eks?

Brexidol har veldig lang halveringstid og blir i kroppen lenge, mye lenger enn ibux, så da vil også vannretinasjon bli et problem tilsvarende lenge. Da heller ibux, voltaren e.l., tenker jeg.


Sist redigert av Bravo : 30-04-11 kl 19:58.
Bravo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat