Vis enkelt innlegg
Gammel 18-03-15, 08:05   #24
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: The Biggest Loser Norge

Og før denne diskusjonen også utarter seg til en gedigen krangel: Husk at dette er et tv-program der de klipper og editerer for å få best mulig tv. Vi får ikke vite alt som blir sagt og gjort, og mye er tatt ut av sin sammenheng og tatt opp flere ganger for å få "bra tv". Alt handler om å få flest mulig seere og det tviler jeg på om de får dersom det blir for mye fokus på hvorfor man er blitt overvektig og om følelser og sånt. Folk vil ha action, krangling, spying, maksimalt vekttap og gjerne litt slåssing og helst en skikkelig drittsekk (som egentlig ikke er drittsekk men blir fremstilt slik). Jeg kjenner flere som har deltatt i ulike "reality show" og etter å ha hørt hva de forteller stiller jeg store spørsmål hvor "virkelig" dette faktisk er. Ser heller på en reinspikka fiction serie jeg

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat