Vis enkelt innlegg
Gammel 14-07-09, 19:09   #25
Areola
Supermoderator
 
Areola sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2005
Innlegg: 2.025
Areola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt av

Sv: Er det så galt å begrense matinntaket til barn?

Sitat:

Jeg er litt skremt også for jeg kjenner meg selv igjen, det suget etter noe helt tiden, som for min del endelig er blitt borte takket være lavkarbo
Men det er fortvilende og se gutten min sånn så han får mat til faste tider så han får en rutine i hverdagen og et forhåpetligvis et mere naturlig forhold til mat.

Hvorfor skal ikke han få glede av fordelene med lavkarbo?

Sitat:

Nei, vi har et sunt kosthold, og barna skal få spise det vi pleier å spise, men vi skal nok begrense det.
Vil heller ikke at de skal merke at jeg har kuttet ut poteter, ris og pasta heller.
Vil ikke de skal fokusere på "slanking" før de evnt. må...

Vet dette ikke er slanking for meg, men kostholdsendring, men de vil synes noe annet.

Hva med å fokusere på sunnhet?

(Altså, jeg har ikke barn selv, bare så det er sagt. Men jeg skjønner ikke hvorfor "sunn mat" skal være så vidt forskjellig fra barn til voksen. Greit, de vokser og trenger noe karber. Men ingen trenger brød.)

__________________
Vil du ha en ticker? Les her
Areola er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lchf Svar med sitat