Vis enkelt innlegg
Gammel 30-01-09, 18:13   #1
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk
Question

Er støl/har vondt i musklene mellom skulderbladene - tips til uttøyning?

Lurte på om noen har noen smarte uttøyningsøvelser for musklene mellom skulderbladene?

Har vært støl/sliten/stiv i de musklene etter at jeg begynte med et styrkeopplegg for 2.5 uke siden. Trente de onsdag for 2,5 uke siden, og nå på onsdag. Tror ikke de musklene har fått kjørt seg på årevis.. Vet det er normalt å bli støl, men føler at jeg er mere støl enn vanlig er.

Jeg er så ny innen treningsverdenen, og har ikke fått spurt fysiomannen på treningssenteret om uttøyning og hvordan gjøre det. Noen som har øvelser? Det eneste jeg kommer på, er å legge en hånd på en dørkarm, og vri sidelengs.. elendig forklart. Og knytte hendene foran brystet, og strekke ut så det tar baki ryggen, men jeg syns liksom ikke noe løsner.

mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat