Vis enkelt innlegg
Gammel 30-10-09, 11:55   #22
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: Hvilken effekt har du hatt av lavkarbo kombinert med metformin?

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Ja, det kan være, men jeg hadde en skikkelig runde med skjelving, kvalme og bosetting på do den første runden også jeg Men jeg tror kanskje det var fordi jeg spiste mer karbo da.


Høyrest litt ut som samme greia eg hadde ei stund, då eg tok tablettane før mat. Det var ikkje mykje kjekt. Pendle med tog når ein er så kvalm, og i tillegg så gåen i magen at ein trur ein skal knalle lenge før ein er framme... Ikkje bra! Men eg åt også meir karbo då, for så vidt, noko a la fedon. Ser i ettertid at eg åt ganske lite den tida også, kanskje fordi eg var så redd for å bli kvalm...? Men eg har gått opp etter det, gjekk litt skeis med fedon etter ei stund, sidan sambo ikkje ville vere med på det. Synes det går lettare med generell lavkarbo, også ilag med sambo. Vekta er på veg nedover igjen - SAKTE men forhåpentlegvis sikkert!

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat