Tråd: Pukka te
Vis enkelt innlegg
Gammel 13-01-17, 10:52   #8
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Pukka te

Opprinnelig lagt inn av sylwester, her.

For de som liker litt søtt i kan en dæsj laktosefri fløte være et stalltips da den smaker søtere enn vanlig fløte pga av dobbelt så mange sukkermolekyler :-)

Sukker bruker jeg kun når jeg ikke har en eller annen form for suketter, men etter å ha gått over til stevia-suketter så smaker de vanlige i den blå-og-hvite boksen fælt. Bruker 1 sukett til en kopp nesten uansett størrelse på koppen. Helt uten søtning blir for drygt for meg, men det kommer litt an på hva slags te det er da, en del fruktteer går fint, men de smaker jo nesten varm saft...

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat