Vis enkelt innlegg
Gammel 28-03-14, 21:16   #631
Vibeke-67
Seniormedlem
 
Vibeke-67 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 56
Innlegg: 1.934
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: PCOS skravletråd

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Pcos er jo egentlig bare en samling symptomer, så man kan ha det selv om man ikke er innenfor alle boksene. Og cystene er det viktigste kriteriet.

Jeg har til og med fått diagnosen uten cyster, hadde bare en stor en gang for ti år siden. Men har det noen egentlig betydning for deg Cho? For meg har det ikke det egentlig, jeg la om kostholdet og gikk ned og fikk fine verdier på C-peptid. Bruker daglig metformin, og får nå fjernet hår i ansiktet pga diagnosen. Ellers har det Ibsen betydning for meg. Hadde jeg bare vært insulinresistent så hadde jeg fortsatt måtte ta de samme forbehold og hensyn. Den samme metforminen, samme kostholdet.

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat