Vis enkelt innlegg
Gammel 19-11-15, 09:53   #680
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: PCOS skravletråd

Opprinnelig lagt inn av Birdo, her.

leververdiene er blitt høye på kort tid så jeg er bekymret for betennelse .

Høye leververdier er typisk ved PCOS. Du har forøvrig krav på kopi av blodprøvesvarene, så det kan du bare ringe legekontoret og be dem sende deg så ser du hva de har sjekket. I tillegg er det greit å ha kopi selv for senere sammenligninger.
Er det noe jeg har lært av å ha PCOS er det at det er en kamp mot helesevesenet, med mye beskyldninger om både alkoholisme (pga leververdiene), løgn (fordi man går opp selv om man trener og spiser sunt) og andre rare ting... Men så føles det utrolig deilig når man først finner noen som tar en på alvor! Da lønner det seg med dokumentasjon.

Forresten, ang det med bok du spurte om i en annen tråd, grunnen til at jeg anbefalte Sofie Hexeberg sin er at hun skriver en del om nettopp dette, og det er ikke en ren slankebok som mange andre.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat