Tråd: Aprilstartere
Vis enkelt innlegg
Gammel 15-09-13, 10:39   #358
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Aprilstartere

Opprinnelig lagt inn av MajaKr, her.

Blomkål, brokkoli, squash, frossen kylling (i 2 kg pakker) på Rema 1000 er billig, kinakål, edelgris fra gilde er billig og godt kjøtt (4 koteletter til ca 45-50 kr), kjøp egg fra bonden om du har mulighet (mye billigere, ca 30 kr for eit heilt brett med knekkegg). Lag gratenger som du kan ha i 2-3 dager.
Suppe er billig å lage, og lett å lage mye. Og husk at alt kan fryses Så slipper du å spise det samme i 3 dager

Her er det litt krise for tida... har trent MASSE i 3-4 uker, og kan vise til 0 vektnedgang... Kjente at motivasjonen fekk seg ein knekk, fordi eg aner ikkje koffor eg ikkje går ned... Spiser ca 1500 kcal om dagen, forbrenner minimum 500 kcal på trening, så WTF is going on??

Noen som har noen råd?

Du spiser for lite

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat