Vis enkelt innlegg
Gammel 04-06-10, 23:54   #23
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Juniskravletråd for 30+

I dag er dag 4 på ketolyse, og jeg må si jeg er veldig fornøyd med opplegget så langt.
Masse deilig mat , og jeg må faktisk passe på å ikke spise for mye
Den beste matopplevelsen så langt har vært tomatsuppe med cocosa (den med kokossmak) med kokt egg og baconterninger - nammenam
Og nå kan jeg igjen utfolde meg på kjøkkenet, for jeg liker å lage mat - og å utforske oppskrifter noe jeg ikke har gjort på over 1 år.

Har så langt ikke veid meg etter oppstarten på tirsdag, for jeg ønsker ikke å legge noe press på meg selv i starten hvis vekten står bom stille.
Regner jo nesten med at det ikke er særlig vektreduksjon denne første uka, da kroppen nok trenger litt tid til å omstille seg fra eurodietten.
Litt søtsug har jeg hatt, men ingen hodepine slik jeg fryktet.
Kanskje jeg slipper oppstarts-problemene siden jeg allerede var på et lavkarbo-opplegg??
Uansett, dette har så langt gått fantastisk greit - må det forsette på samme måte og gi resultater i form av enda bedre helse og lavere kropsvekt.

Ønsker dere alle en fantastisk helg, her i gården står grilling på agendaen

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat