Vis enkelt innlegg
Gammel 27-01-09, 15:47   #5
Muff-muff
Medlem
 
Muff-muff sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: England
Alder: 41
Innlegg: 229
Muff-muff har en fantastisk aura rundt segMuff-muff har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Guttungen velger lavkarbo...

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Hehe, så herlig.
Barn er ofte lavkarbo-mennesker fra naturens side. Med unntak av snop og pasta, som vel alle unger elsker, hehe. Men se bare på hvordan de oftest plukker pålegget av brødskivene og nekter å spise potetene, feks. Min eldste (5 år) har alltid likt pasta (men vi spiser bare de grove variantene), men hun har alltid foretrukket pålegg uten brød, elsker egg, kjøtt, kylling, sauser og smør, majones, oliven, og ja, selv feta- og muggost. Noe av det beste hun får et faktisk rugsprø med meierismør, MUGGOST og epleskiver.

Hehe, skjønn liten jente du har, høres det ut som

Min har vel nærmest hatt spisevegring i lang tid. Fra ti måneders alderen og fram til han var 1,5 år nektet han å spise mer en noen biter mat til hvert måltid. Han var sykelig tynn og underernært, men det løsnet etterhvert.

I dag elsker han brød og pasta. Masse, masse brød og pasta. Gudene vet hvordan han holder det gående. Men han elsker også paprika og brokkoli. Jeg pleier å si at han er verdens eneste tre-åring som får daglige sinneanfall fordi vi er tomme for paprika i kjøleskapet

Jeg passer på at brødet og pastaen er grove, og er generelt glad for at han i det hele tatt spiser. Kjøtt er han totalt uinteressert i, bortsett fra bacon og kalkunpølser. Det går mye i ost her, for å si det sånn

Muff-muff er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat