Vis enkelt innlegg
Gammel 13-06-18, 10:30   #3
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Hard innsats til liten/ingen nytte. Trenger hjelp!

Kroppen skal ikke holde på vannet, så at du løper på do er helt riktig. Og jeg ville byttet ut knekkebrødene med ordentlig mat... Og hvertfall holdt det til maks ett knekkebrødmåltid hver dag.
Og det regnes 4-6 uker før kroppen er omstilt, noen ganger mer. I begynnelsen er det vanlig å bli veldig sulten, aka ulvehunger. Når kroppen er omstilt på fettforbennning (soms sagt ca 4 uker) vil behovet for mat gå ned. Men det er avhengig av at kroppen vet den får energi. Mistenker at du kunne økt fettmengden noe. Da jeg trente dobbelttimer i spinning spiste jeg f.eks 1/2 avocado med 2ss rekesalat ca en halv time før trening, og da opplevde jeg aldri melkesyre. Forresten bør du ta magnesiumtilskudd når du løper så mye på do, det bør hjelpe på sure muskler.

Forøvrig er lavkarbo vektregulerende, så kan godt hende kroppen ikke er enig i at noe må reduseres

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat