Vis enkelt innlegg
Gammel 28-03-15, 00:21   #655
LA.Candy
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Oct 2011
Innlegg: 7
LA.Candy er på en erverdig vei

Sv: PCOS skravletråd

Opprinnelig lagt inn av Vibeke-67, her.

Jeg har lyst til å dele en ok ting med andre som har PCOS.
For mange år siden (3-4) ble jeg henvist til en hudlege for å se om jeg kunne få dekket varig fjerning av uønsket hårvekst i ansiktet. Jeg hadde ikke mye håp om det, da jeg har PCOS uten cyste-problemer. Det tok sin tid, ble først henvist feil og fram og tilbake. Men i fjor ble jeg faktisk innvilget denne behandlingen, og går nå jevnlig og fjerne hår med laser. Jeg får høre at jeg har en klassisk PCOS-hårvekst i ansiktet, og den er den som har best utbytte av behandlingen. Har vel tatt 5 behandlinger til nå.
Må si det har blitt veldig bra. Før måtte jeg barbere meg hver dag. Nå glemmer jeg det helt, og når jeg husker et, er det kun de hvite hårene som har vokst. Laserbehandlingen tar kun de sorte hårene.
Så om det er flere som plages med dette, kan jeg anbefale det! Det er jo ikke det viktigste, men det ser mye bedre ut når jeg ikke må barbere meg hver dag

Jeg har også PCOS er veldig plaget med sterk hårvekst i ansiktet, MÅ barbere med hver dag.Jeg burde egetlig gjøre det to ganger om dagen, da det kun etter noen timer begynner å stikke Dette er utrolig sjenerende, men jeg tør ikke dra til legen, synes det er så tabu Uff, jeg må manne meg opp å bestille time hos fastlegen.
Lykke til med dine behandlinger, håper du blir helt kvitt dævelskapen

__________________
Start vekt 27.03.15: 105 kg
Delmål 1: 27.04.15: -5 kg
Delmål 2: 27.05.15: -10 kg
MÅL: 15.06.15: -12,5
LA.Candy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat