Vis enkelt innlegg
Gammel 18-10-12, 20:57   #5
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Hæh? Stemmer dette?

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Det har ikke bare med økonomi å gjøre, men også interesser, sosilaksept, evne til å tilegne seg kunnskap om kosthold osv.

Ja, kanskje det? Dette har mer med interesser å gjøre er jeg enig i. Kunnskap? Nja, tja, vi er vel alle utlevert med det vi har og jeg er ikke enig i at de med lavere utdanning eller dårligere økonomi bør ha mindre evner enn andre.

Det som kan være tilfelle er kanskje at de med litt bedre råd har mulighet til å delta på aktiviteter og treningssenter enn andre uten god råd. Gjennom det miljøet lærer de kanskje noe mer om kosthold og slikt maybe? Skal vel helt ærlig si at jeg ikke lærte så veldig mye om kosthold gjennom egen idrett før jeg kom i kontakt med eliteutøvere (regionale/nasjonalt gode utøvere). Men å adoptere deres kosthold var litt ekstremt, dog så fikk jeg jo noen prinsipper som jeg bruker den dag i dag. Og såååå kom jeg over ei kone som er over middels interessert i kosthold og ernæring.....ble vel miljøskadet kan man si. Er jo ikke helt fortapt dere som er her inne heller og har lært jævlig mye, unnskyld uttrykket, av folk her inne.

  Svar med sitat