Vis enkelt innlegg
Gammel 06-02-15, 14:02   #211
Wannabe
Medlem
 
Medlem siden: May 2008
Innlegg: 154
Wannabe er på en erverdig vei

Sv: Nytt år- ned 10-20 kg til sommeren😊

Opprinnelig lagt inn av Marigrete, her.

Så gledelig å lese det du skriver. Hærlig Keep up the good work, jeg heier på deg

Vi må stå på for å nå våre mål Vi heier på hverandre

Opprinnelig lagt inn av lirumlei, her.

Gratulerer med flott resultat Wannabe! Det er inspirerende!

Denne uka har gått trått, jeg drikker for lite vann og har nok spist for lite fett, og kombinert med en bedre møljemiddag på mandag med litt potet og flatbrød til, så er det høvelig stillstand her. Men jeg gir meg ikke! I dag ble det biffmiddag, bernaise, fløtestuet løk og brokkoli. Så da håper jeg at jeg er i rute straks igjen.
Men som sagt, ukesveiingen på lørdagen har jeg ikke stor tro på denne uka. KOmmer sterkere tilbake.
Og så skal jeg drikke to glass vann før leggetid og på morningen. Basta.

Tusen takk. Du er jo kjempeflink som har gått ned 15 kg! Jeg henter masse inspirasjon her inne også

Opprinnelig lagt inn av Brøleapen, her.

Så mange flinkinger det er her, flere av dere har jo gått ned masse på kort tid 😄

Dette går virkelig ikke fort... 0,5 kg på 2 uker. Ønsker meg litt tempo på denne nedgangen altså! Nå begynner jeg å revurdere målsetningen min, og skal være glad om jeg er i mål til sommeren, og ikke påske som jeg tenkte.

Det som er positivt er at jeg i det minste ser resultater av treningen. Fra å ha helt puddingkonsistens, så kan jeg se muskler. Jeg kan svakt se at jeg har muskler i magen, og det er sikkert 25 år siden sist 😄

Du har jo gjort en kjempeinnsats. Klart det er vanskelig å gå ned de siste kiloene. Ikke stress med vekta, så lenge du trener og spiser riktig så kommer også resultatene

__________________
Skal ned til 80 kg!
Wannabe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat