Tråd: Helsemeny1
Vis enkelt innlegg
Gammel 20-03-13, 21:16   #31
Myrine
Medlem
 
Myrine sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2013
Hvor: Sør-Trøndelag
Innlegg: 217
Myrine er virkelig snillMyrine er virkelig snillMyrine er virkelig snillMyrine er virkelig snill

Sv: Helsemeny1

Opprinnelig lagt inn av Festina lente, her.

Jeg har ikke testet meg hver eneste dag (har kommet ut av vanen med stixene), men jeg var i alle fall i ketose de dagene jeg sjekket i uke 1.

Jeg synes overgangen var lettere enn første gangen jeg gikk på ketolyse, men det er kanskje fordi kroppen min nå er vant med å leve med lite karbohydrater? Ikke hverken svimmel eller slapp, men får litt lettere melkesyre i musklene (på samme måte som sist). Det verste er faktisk at jeg har vært sulten i uke 1. Det skjedde ikke på ketolyse, men så gikk jeg ikke ned i vekt heller på slutten.....

Så langt har det gått bra, og jeg har bestemt meg for å gjennomføre i påsken også. Nå er det full gass!

Lykke til!

Jeg tok ett par ekstra glass med restorate og da ga svimmelheten seg skal prøve meg med forsiktig styrketrening i morra, spent på hvordan kroppen reagerer på det Jeg tenkte egentlig jeg bare skulle prøve en hvit uke nå, siden det er påske, men det kan så godt hende at jeg også kjører på, iså fall vil det bli mitt livs første påske uten sjokolade og godterier. Du verden hvilken mestringsfølelse det ville gi Hmm noe å tenke på

__________________
Myrine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbokost med fokus på energibalansen ;) Svar med sitat