Vis enkelt innlegg
Gammel 03-01-06, 20:51   #6
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: hvordan klarer dere det??

Har svart deg på bokanbefaling et annet sted jeg. Om trening også. Men når det gjelder trening må du lytte til kroppen din. Hva du klarer. Du skal trene på Atkins, men du kan godt starte forsiktig og øke på. 20 min pilates er helt greitt som Aline sier, men når du har blitt vant til øvelsene og programmet kan du godt gå over til et lengre program. Jeg har ikke trent på et par mnd. og har pr. 1/1 gått tilbake til basic. Dvs. Atkins Induksjon - 14 dager. OG jeg trener Winsor Pilates Maximum Burn Advanced/Super Sculpting & Body Slimming - et program på 55 minutter, 3 ganger pr uke. Det er ikke noe problem. I tillegg gjør jeg Winsor Pilates Upper Body Sculpting med vekter - 25 min 3 ganger pr uke. Enten samme dag som hovedprogrammet eller dagene imellom. Man bør ikke trene samme program hver eneste dag etterhverandre. Musklene trenger hvile også.

Pilates er en treningsform som passer utmerket sammen med Atkins/ketolyse etc. t er rolige bevegelser satt i system. High Impact aerobics er en helt annen treningsform og krever litt mer av kroppen. Slik trening bør man iallefall prøve seg frem og lytte til kroppen på. Kjenner man ubehag eller blir man svimmel og uvell må man stoppe tvert !! Det er veldig viktig.

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat