Vis enkelt innlegg
Gammel 02-06-12, 17:39   #75
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Hennesrittet 2012

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Jeg lever! Det var fælt. Men gøy Mye terreng og grus, og med min hybridsykkel ble det tungt for ryggen, nakken og den skada skuldra da. Har jo liksom ikke noe særlig demping på den sykkelen Vil si det var 30% terreng, 40% grus og resten asfalt. Bortsett fra det og heavy motvind var det tipp topp tommel opp! Kjempe moro!

Sykla på 4 timer og 40 minutter. Ikke akkurat superfart, men det ble mye kollektiv gange i skogen, for det var veldig klinete i skogen. Var langt i fra den siste i mål.

Neste år trener vi litt målretta, får mer enn 4 mil i beina først og tar det på under 4 timer!

Superflinka!!!!! Du har all grunn til å være stolt!!!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat