Vis enkelt innlegg
Gammel 14-11-12, 21:02   #4
Sugarpill
Pauset
 
Sugarpill sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Bergen
Alder: 40
Innlegg: 1.436
Sugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastisk

Re: Sv: Skal jeg gi opp?

Opprinnelig lagt inn av Bønna200, her.

Sugarpill har en tendens til å ha rett, har jeg sett rundt omkring. Dette har jeg ikke greie på og har defor ingen råd.
Men det jeg tenker er: Jeg har sett bildene dine og synes ikke du ser spesielt overvektig ut? Hvorfor ikke bare finne et kosthold du synes passer, som er bra for din helse? Uten å stresse med vekta? Kanskje alt løser seg hvis du slapper av litt?

"Sugarpill har en tendens til å ha rett", yay!


Det jeg har rådet Senka til å gjøre er å leve så godt som mulig når vekta ikke rikker seg uansett, og det nok er medikamenter og det de evnt. har gjort med stoffskifte og slikt som må fikses på før det blir mulig å gå ned i vekt. For Senka har kuttet ut så og si alt som folk kan kutte ut, og gått så langt ned i kalorier, at det ikke går an å kutte mer - spesielt siden all innskrenkingen ikke har gitt resultater. Hvis ts spiser mindre enn hun gjør nå, blir hun underernært temmelig kjapt.

Så jeg anbefaler Senka å leve godt, gjerne lavkarbo inkludert melkeprodukter og frø og nøtter, når vekta uansett ikke rikker seg og det ikke synes å være allergi/intoleranse inne i bildet.

Sugarpill er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat ikke-fanatisk lavkarbo med masse grønnsaker og trening Svar med sitat