Vis enkelt innlegg
Gammel 21-11-13, 07:15   #66
Fullfres
Seniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2013
Hvor: Akershus
Alder: 49
Innlegg: 4.882
Fullfres er veldig godt liktFullfres er veldig godt liktFullfres er veldig godt liktFullfres er veldig godt liktFullfres er veldig godt liktFullfres er veldig godt liktFullfres er veldig godt likt

Sv: November-13-starterne

Opprinnelig lagt inn av sivmaria, her.

Huff, idag har jeg kjent på søtsuget... Er ikke aktuelt å spise noe selvfølgelig, men det er skikkelig forstyrrende å ha dette suget. Er samtidig litt stolt av meg selv, for har godteri liggende i skuffen (lørdagsgodt til dattera mi, samt ei lillesøster på besøk som har kjøpt seg et lager), men jeg rører det ikke. Men måtte ty til baconcrisp idag da, for å ha noe å stappe i trynet... Blæh... Men det går vel over. Min lille klagesang idag...

Så flink du er! Jeg håper å kunne ha like god selvkontroll når suget kommer kastet over meg. Baconcrisp er jo genialt i så måte da!

Opprinnelig lagt inn av Julie-, her.

Huff, de dagene er ikke greie :-( Så flink du er som holder deg unna, det kan du absolutt være stolt av!
Jeg har koka opp litt sukkerfri sjokolade og litt 85% med smør og hatt oppi litt hakka mandler og chili. Egentlig alt for farlig godt, men synes det er veldig greit å ha noe liggende i frysern om smellen skulle nærme seg. Bor sammen med veldig godterglade mennesker, så noe karbofylt og skummelt ligger alltid framme. Vet dette kan trigge søtsuget, men bedre å gå på en sukkerfri smell enn en høykarbosmell

Åååhh! Jeg visste ikke om det, jeg. Hvor mye karber og sånt er det i en sånn blanding da? Er det noe som smaker søtt som man kan ha oppi der som ikke gir så mange karber? Sukrin+ eller noe kanskje? Hvis jeg får skikkelig søtsug, hjelper det liksom ikke med sukkerfri sjokolade siden det ikke er søtt NOK.

__________________
Besøk gjerne journalen min
I feel that if a person can't communicate, the very least they can do is to shut up ~ Tom Lehrer
Fullfres er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Har helt sluttet å filosofere Svar med sitat