Vis enkelt innlegg
Gammel 24-10-09, 16:13   #15
LilleM0r
Seniormedlem
 
LilleM0r sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sør-Trønder i Tigerstaden
Alder: 63
Innlegg: 2.833
LilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressurs

Sv: Kvalifiserte svar

Dette forumet er brukerstyrt - og stort sett veldig bra, syns jeg.
Men - det er en del som uttaler seg og gir råd uten noe særlig forankring hverken i forskning eller egne opplevelser.

Når en gir råd så syns jeg det er utrolig viktig at man tenker over at det faktisk kan påvirke andres oppfattelse av kostholdet - og i verst fall føre til direkte feilinformasjon.
Derfor - vær varsom!! Og om man skal gi råd - bruke ord som tror eller har erfart slik at mottager forstår at dette ikke er fakta.
Har man faktaopplysninger bør en vise til kilde.

Den som leser disse rådene bør ikke ta alt for "god fisk" - være varsom (se opp for hobbyleger) søk kunnskap og les de gode diskusjonenen.
For det er mye av det her inne

Lykke til!

__________________
Mål - ned 20 kilo

LilleM0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse- nu mere Skaldeman :) Svar med sitat