Vis enkelt innlegg
Gammel 26-10-09, 12:33   #17
frkprym
Medlem
 
frkprym sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Røyken
Alder: 48
Innlegg: 213
frkprym er ny på veien

Sv: Kvalifiserte svar

Forstår godt lionesse i hennes ønske. Har selv lett og lett og lett. Men må si at jeg i letingen har kommet borti veldig mye interessant, og totalt sett har jeg vel lært mer av denne letingen enn om jeg hadde fått svar rett ut.

Problemet kommer ofte at det er mye som ikke er fasit. Så mye som er individuelt og må tilpasses den enkelte. Det er i hvertfall der jeg sliter mest med å finne svar. Men da er det fint når man kan lese mange erfaringer og se hvor man best passer inn.

Likevel må jeg si at innleggene av de "ekspertene" som har vært her har vært enormt hjelpsomme. Spesielt for en som må forstå alt før det aksepteres. For eksempel det med vanndrikking, når alle sa drikk vann, drikk vann, men ikke hvorfor, var det vanskelig å få i seg nok. Men når jeg forstår hvorfor det er viktig - se da går det greit å bøtte innpå. Sta kanskje?

Jeg er i hvertfall veldig fornøyd med forumet, benytter meg også av Atkins side (amerikanske), masse god informasjon. Men forumet der får jeg lite ut av om jeg leter etter noe bestemt.

__________________
Du spør meg hva jeg ler av, lille venn. Jeg ler fordi jeg lever, simpelthen.(André Bjerke)
frkprym er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat