Vis enkelt innlegg
Gammel 24-11-09, 12:54   #717
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av 157cm, her.

Noen forslag til hva jeg kan bruke opp en kartong vaniljesøtet soyamelk på?

Den er ikke helt vennlig, 4 kh / 100ml, jeg fikk den i hus for å lage et par dekadente chai latte-krus... men er altså mye igjen i kartongen, og jeg og lommeboka blir triste hvis vi bare må kaste den

Jeg ville ha brukt den til å helle ut i vasken :P. Hehe. Sikkert ikke noe godt råd for lommeboken din, men jeg tar avstand fra prosseserte soyaprodukter på grunn av hormonene i dem. Får vondt i puppa om jeg drikker mer enn en soya latte.
Om du ikke har noen store plager ved inntak av soya, eller ikke planlegger noen øvrige store inntak, så ville jeg kanskje ha steamet melka og lagd meg en soya latte. Det er ganske godt, forsåvidt
Om du ikke har laget det før, så gjør følgende: Lag en dobbel mengde espresso (eventuelt ekstra sterk kaffe -dobbel dose bør funke), varm opp soyamelk tilsvarende en halv kopp, og rett før den begynner å koke ordentlig, pisk den godt til den begynner å danne et skikkelig skumlag. Hell espressoen i en stor kaffekopp, og hell soyamelka i en tynn stråle over. Dryss gjerne kanel over der igjen. Tata!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥