Vis enkelt innlegg
Gammel 25-05-11, 19:31   #25
Foksy
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oppland
Alder: 47
Innlegg: 301
Foksy er på en erverdig vei

Sv: Hvor mye protein?

Opprinnelig lagt inn av Bestemamma, her.

Takk skal du ha for rosen, det trengte jeg Har vært noe deppa i det siste pga. kjærlighetssorg..

Jeg har sluttet med peppermyntete med stevia...ikke fordi det ikke var godt lenger, men fordi jeg ikke har mer peppermynteblader igjen av egen produksjon, og jeg nekter å kjøpe på butikken når de nye bladene står ute i hagen og vokser seg store og flotte i påvente av å bli høstet av mine ivrige fingre senere i sommer.......

Men jeg har faktisk tenkt på det med grønn te...mulig jeg kjøper litt til helgen...
Ser at du og jeg er omtrent like lange...så da har vi kanskje mye samme erfaringer med kroppene våre.....

OJ! Er du så høy, også skal du helt ned til 70kg? Jeg er mager når jeg veier 70kg..men jeg har kanskje kraftigere benbygning enn deg? 75kg er iaf det beste jeg kan håpe på, vil være superfornøyd da!
Det som er bra med en lang kropp er at kiloene fordeler seg så jevnt, iaf på meg. Mange som mener de ikke ser at jeg bør gå ned 15-20 kg, mulig de bare er greie, men det er ikke sånn at jeg har kjempestor mage, eller rumpe osv...det legger seg overalt, fra topp til tå, så jeg ser proposjonal ut, bare "litt" for stor over det hele

Peppermyntete er kjempegodt, hadde en grønn te med mynte før, men jeg finner den ikke igjen i butikken...de andre jeg har prøvd smaker ikke nok mynte. Kanskje jeg må plante litt hos moren min, jeg bor i 6.etg uten balkong.

Disse gutta, de kommer og går...men kroppen, den består!

__________________


Foksy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Easylife Svar med sitat