Vis enkelt innlegg
Gammel 05-02-12, 19:40   #10
Lemen
Seniormedlem
 
Lemen sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 44
Innlegg: 2.788
Lemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastisk

Sv: Aftenposten 3/2-2012; Lavkarbo er svaret

Helt enig i at dersom man virkelig ikke har gjort et reelt forsøk med lavkarbo, så MÅ man absolutt gjøre det før en en vektoperasjon!!

Jeg startet med lavkarbo i 2006, og jeg kan nok det som er om lavkarbo, likevel så hjalp ikke det meg så alt for mye. Dersom jeg var 100% strikt uten noen utskeielser så gikk jeg ned, men dersom jeg bare spiste lavkarbo + litt kos i helgene + 2-3 spinntimer i uka, så klarte jeg å vedlikeholde vekten. Hadde det ikke vært for lavkarbo, så hadde nok vekten min vært mye høyere enn den var før jeg valgte å vektoperere meg i 2010.

Jeg lever fortsatt lavkarbo, det er mitt kosthold/ livsstil for livet, og jeg er sjeleglad jeg tok vektoperasjonen. Skulle jeg gjort noe om igjen, så skulle jeg heller operert meg to år før, det er det eneste jeg angrer.

Jeg kom til et punkt jeg følte jeg ikke hadde flere år på å klare dette selv, jeg hadde brukt 6 år på å aktivt prøve å gå ned, først 2 år med lavkalori og så 4 år med lavkarbo, og trengte en 100% sikker metode for gå ned alle de kiloene jeg hadde til overs. Motivasjonen, både når det gjaldt kosthold og trening ble til slutt helt fraværende, og jeg var i ferd med å gi opp. Nå er jeg så og si normalvektig med en bmi på 26, og er meget fornøyd med det. En vektoperasjon var iallfall helt riktig for meg, jeg brukte lang tid på å bestemme meg for dette, og til slutt så valgte jeg å gjøre en operasjon privat og betale selv.

__________________



Lemen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat