Vis enkelt innlegg
Gammel 21-07-12, 18:56   #3
alca-va
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jul 2012
Innlegg: 7
alca-va er på en erverdig vei

Sv: Hjelp, oppblåst?

Opprinnelig lagt inn av hypah, her.

Du tar feil. Et fornuftig, balansert kosthold er bra både for sykdommen og for kroppsfasongen. Men, skal du stramme opp og forme kroppen så må du nok til med målrettet og hard styrketrening, muligens også noe kardio for avvekslingens skyld....
Og nei, du som jente vil IKKE får klumpete muskler osv såfremt du ikke pumper deg full av steroider eller tilsvarende.

Vi snakker her IKKE om zumba, spinning, step, body pump osv. Kroppsforming skjer best, raskest og mest effektiv vha hard, TUNG styrketrening med vekter.

Ønsker du eksempler? Sjekk diverse bildetråder og journaler til de som går på lavkarbo/primal blueprint og driver vektløfting. Da ser du resultater. Et godt eksempel er Nordmørsloppa.

dette er jeg fullstendig klar over, løftet tunge vekter og trente for det meste styrke før men med alvorlig leddgikt så er det umulig for meg å løfte en manual nesten, så pilates, yoga og svømming er det eneste som faktisk er fysisk mulig. cardio får jeg nå ved hjelp av gåturer og litt jogging hvis jeg har en god dag.

jeg lurte ikke på trening, men om lchf og hvordan det funker. om det kan gjøre meg oppblåst i starten og om det er fysisk mulig å øke i cm på denne måten når man ligger i kaloriunderskudd

alca-va er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat