Vis enkelt innlegg
Gammel 26-12-13, 21:43   #204
Fullfres
Seniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2013
Hvor: Akershus
Alder: 49
Innlegg: 4.882
Fullfres er veldig godt liktFullfres er veldig godt liktFullfres er veldig godt liktFullfres er veldig godt liktFullfres er veldig godt liktFullfres er veldig godt liktFullfres er veldig godt likt

Sv: November-13-starterne

Vel overstått, damer!

Jeg fikk meg et aldri så lite sjokk da jeg testet meg i dag. Jeg er på full fart ut av ketose! KRIIIIISE!!! I dag har det blitt veeeeldig lite karber for å sørge for at jeg ikke detter helt ut av opplegget mitt altså. Jeg har spist salat til middag og et lite stykke delfiakake. Ellers er det fint lite karber som har gått i denne kroppen ja.

Meeeeen. Ellers har jeg vært veldig flink med det jeg putter i munn syntes jeg. Jeg er jo en godtegris av dimensjoner, og jeg mistenker at jeg nå er på de tider hvor jeg egentlig skulle hatt mens. Dermed blir jeg jo enda verre, og kroppen bare hamstrer vann. Ikke noen heldig kombinasjon med masse salt og fet mat, nei, og formen er deretter! Fullstendig bånn i bøtta. I dag har jeg faktisk bevisst holdt meg unna familien for å ikke smitte dem med det dårlige humøret mitt

__________________
Besøk gjerne journalen min
I feel that if a person can't communicate, the very least they can do is to shut up ~ Tom Lehrer
Fullfres er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Har helt sluttet å filosofere Svar med sitat