Vis enkelt innlegg
Gammel 08-01-04, 19:40   #3
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Takker!

Det var spennende sider! Fikk litt mer innblikk i lindbergdietten der enn bare fra boken/ media (i media er han jo ganske tam..) Synes det ser ut som at Lindberg er vel så streng som Atkins... Og mer kostbart med de produktene hans... Men jeg kan se at hverdagen blir lettere med slike produkter tilgjengelig.

Her hjemme går det forsåvidt greit å mikse seg en omelett om jeg er sulten, men jeg ser at det blir mye vanskeligere å være på en slik diett om jeg er på besøk hos folk.. (helgebesøk hos familie feks.)

Må en være "inne på klinikken" for å få kjøpt produktene? Hadde vært kjempekjekt å ha noe slikt i bakhånd..

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat