Tråd: Helsemeny1
Vis enkelt innlegg
Gammel 20-03-13, 23:15   #42
Festina lente
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 54
Innlegg: 736
Festina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snill

Sv: Helsemeny1

Opprinnelig lagt inn av Kari Marita, her.

Jo, jeg syns alle må finne sin egen måte, å jeg er vel en av dem her inne som har vært for slike dietter. Men har etter erfaring funnet ut at det ikke er sunt for kroppen over lang tid. Et annet minus er at en går fort ned, men skummelt fort opp igjen hvis en ikke passer på. Det beste er nok vanlig sunn lavkarbo, for min del moderat lavkarbo. Skal en ned i vekt, pass litt på kcal inntaket.

Jeg er ikke uenig med deg i at lavkarbo er det beste i lengden (sjekk signaturen min), men jeg tenker at folk må stå fritt til å forsøke alternative løsninger innimellom.

Det jeg reagerer litt på generelt er den litt "fordømmende" tonen mange har - vi er mange som sliter her inne og det blir ikke enklere om vi ikke forsøker å støtte hverandre. Når det er sagt tror jeg at jeg vil legge denne diskusjonen død, for jeg tror ikke det var en slik diskusjon trådstarter ønsket seg

Lykke til på veien mot en bedre helse!

__________________


Festina lente er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jobber meg sakte men sikkert inn i ketose etter Ketolysefilosofien :-) Svar med sitat