Vis enkelt innlegg
Gammel 01-10-15, 09:41   #4
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Melk trigger smerter?

Opprinnelig lagt inn av Tirill77, her.

Jeg tror absolutt at det kan ha en sammenheng. Jeg har i hvertfall mindre kroniske smerter når jeg spiser mer naturlig mat, soya, lavkarbo, dropper mel og melkeprodukter( i hvertfall laktose) ..

Magen reagerer ikke på melkematen og jeg er usikker på om det er melkeproteinet eller laktosen. Er det noe særlig laktose i naturell yoghurt da? Men jeg er også temmelig sikker på at dette har en sammenheng! I dag er hendene stinne og stive og ømme, sånn har de ikke vært på lenge altså. Soya holder jeg meg unna og prøver å spise ren mat, men lykkes ikke så voldsomt alltid. Men melk skal jeg nå klare å holde meg sånn rimelig greit unna, i alle fall i "større" mengder.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat