Vis enkelt innlegg
Gammel 01-03-15, 15:14   #25004
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

I snitt ligger vanntemperaturen på Rhodos på 19-20 grader i mai, mot slutten litt høyere enn i begynnelsen naturlig nok. Ikke en temperatur jeg hadde orket å ligge i timesvis i vannet i egentlig, men en dukkert er jo ikke noe problem.

Ja, jeg ser det på klimaoversikter, men er det noen som har vært der og vet om det stemmer? Eller er det generelt kaldere enn disse viser? Og er hotellbassengene fortsatt kalde på denne tida?
Jeg har vært rundt Middelhavet i mai, og generelt har temperaturen vært mye lavere enn slike oversikter viser. Men det har vært på andre kanten, så derfor lurer jeg på litt hans on-info fra de østlige områdene.
20 grader er jo vanlig norsk sommervanntemp, og det går det jo helt fint an å bade i.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF