Vis enkelt innlegg
Gammel 17-06-09, 20:51   #115
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Det med bh-størrelse avhenger veldig av både hvor mye ryggfett man har, og av bh-en. Jeg kan ikke gå under 85 rundt foreløbig, selv om jeg har hatt denne størrelsen i nesten to år nå, da tyter det ut både over og under. Jeg gikk til en litt sånn fin undertøyssjappe (på Steen og Strøm) og fikk målt meg. Kjøpte en av de billigere bh-ene dere bare for å ha gjort det. Den kosta nesten 500 kr, men det synes jeg det var verdt. De aller fleste har feil bh-størrelse, faktisk, og ikke minst går folk rundt og tror at cup-størrelser er konstant. Jeg kjenner ei som fikk målt seg, hun hadde brukt typ 80C i årevis, men da de målte henne var hun 70F! Hun fikk en helt annen kroppsholding, og så mye mer proposjonert med riktig størrelse, og selv om jeg "bare" har c-cup så har hun en god del mindre pupper enn meg, fordi hun er smalere rundt. Det går proposjonalt -cup og omkrets

MÅÅ få sjekka puppa..... plages med å finne noe jeg trives med..

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥