Vis enkelt innlegg
Gammel 21-08-09, 14:37   #267
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg lurer på en ting i dag. Jeg har talgcyster i ansiktet (skikkelig stygt og plagsomt, har hatt det en stund, og skal min andre tur til hudlege i oktober). Men, da jeg var inneom Oslo Hudpleieklinikk så mente de at det kunne være et symptom på ... jeg tror det var hovne lymfer de sa, og at man best kunne kjenne det på det området der kjeven møter øret, altså litt under øreflippen i overgangen fra kjeve til hals.
Når jeg kjenner der nå, så er det litt hovent og ubehagelig å trykke på, men bare på høyre side, men nok til at det er bemerkelg, altså.
Noen som vet hva dette kan være, hva det kommer av og hva man eventuelt kan gjøre?

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥