Vis enkelt innlegg
Gammel 21-08-09, 14:47   #269
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Sophie, her.

vet ikke, men hovne lymfer kan jo være tegn på så mye. Infeksjoner og sykdom kroppen jobber med. Hadde slike talgcyster en periode for mange år siden og hadde da også hovne lyfekjertler. Jeg prøvde det meste av hudpleietips, men ingenting virket på meg.

Gikk tilslutt til legen og hun satte meg på en kur med tetracylin (mulig feilskrevet). Dette er antibiotika og tok da knekken på både hudproblemet og hovne lymfekjertler hos meg.

Oi, så fantastisk! Jeg har slitt med disse i et par år, og de sprer seg sakte. Men jeg har i det minste (stort sett) klart å slutte å trykke på dem (vaaaanskelig) og merker at det hjelper i alle fall litt.
Nå vet jeg ikke når jeg skal til legen neste gang, men jeg kan jo ta det opp med hudlegen, om han kan skrive ut resept på dette!
Takk for info! Dette er en big deal for meg, da jeg har vært utrolig stolt over poreselenshuden min i alle år, "heldigvis" er cystene stort sett på høyre side av ansiktet, så det har blitt til at jeg alltid vender den plettfrie venstresiden til når jeg blir tatt bilder av

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥