Vis enkelt innlegg
Gammel 26-01-15, 23:12   #24679
Marella77
Seniormedlem
 
Marella77 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.119
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av streber, her.

Med hva? Aner virkelig ikke hvorfor jeg føler for å prate mindre i situasjoner hvor jeg pratet i ett før, men slik er det bare og det kom etter tablettstart.Munntørrhet er vanlig bivirkning, bruker munnskyllevann og er nøye med tannpuss da dårlige tenner er en bivirkning. Fikk tablettene for kroniske smerter og de virker godt! Får fremdeles vondt av å jobbe med hendene langt unna kroppen eller gjøre andre ting som provoserer smertene, men til vanlig er jeg smertefri, endelig.
Mener at om man får det for depresjon starter man på 50 mg (opptrapping da også selvsagt)og kan øke til 120 mg, tror jeg.

Hm, så rart! Jeg har også pratet mindre i dag, dag 4. Men det et fordi jeg føler meg så deppa ;-) kanskje jeg skal speede opp dosen til 120? Neida! Men jeg er tørr i munnen og har veldig hodepine. Ikke blitt mindre smerter. Venter i spenning ;-) skal ta 2 tabl i kveld.

Igjen, takk for svar! Og Kanutten, takk for tips dersom dette blir varig ;-)

Marella77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å være i ketose hele tiden... Men skeier ut av og til. Har gått ned 33,2 kg på lavkarbo.