Vis enkelt innlegg
Gammel 07-03-13, 13:34   #217
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Fikk "klage" fra skolen

Opprinnelig lagt inn av Yrla, her.

Jeg fikk et hint på epost fra barnehagetanta til sønnen min, ved at hun skrev kun for å nevne at han virket sååå begeistret da han hadde fått loff med honning på i matpakken. Den matpakka var det ikke jeg som hadde lagd. Faren til sønnen min gikk rett på og begynte å kreve at jeg lagde matpakke med brødskiver fra da av. Men det er faktisk ikke barnehagetanter vi skal tilfredstille, men kroppen til sønnen vår.

Hun var ikke ironisk da og mente egentlig at loff med honning absolutt ikke er noe som bør befinne seg i en matpakke? Men det er godt da...

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat