Vis enkelt innlegg
Gammel 15-05-07, 23:49   #77
Georgine
Supermoderator
 
Georgine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 6.457
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: Ziggys krydderkake med mellom 2,4 til 5,2 gr karbo pr 100 gr

Opprinnelig lagt inn av photobscura, her.

Som sagt, funderer på det med valnøtter.... Men vet ikke. De jeg vet jeg tåler så langt er macademia, pistasj og cashew. Jeg vet definitivt at peanøtter, mandler og hasselnøtter er nøtter jeg ikke tåler... Er ikke sånn at jeg dauer, men det ubehagelig!! Så kanskje jeg etter så mange år skal prøve meg forsiktig fram.?? Bortsett fra mandler da. Fikk i meg det ved et uhell for noen måneder siden, og det var definitivt kløings og trang hels, ja!

Vær forsiktig! Minsten tålte plutselig ikke hasselnøtter, det kom over natten og det var en uke med forstøver 8 ganger i døgnet før han fikk puste ordentlig uten mengder medisin igjen...

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat