Vis enkelt innlegg
Gammel 15-10-13, 13:08   #127
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Styrketrening og lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av Larkollen, her.

Jeg har levd sunn/lavkarb i veldig mange år og trente opp til 13 timer pr uke. Kcal innholdet pr dag har ligget på ca 1200 kcal i alle disse årene. Jeg begynner nå å lure på om jeg har levd på for lite kcal faktisk.. Det siste året har vekten vært relativt den samme ¨men muskelmassen har nok økt litt.. Jeg har da trent hardt! Jeg begynner å lure på om jeg faktisk trenger å få i meg mer mat for øke forbrenningen igjen?
Jeg har også levd etter "deffe" prinsipper da jeg har jobbet i studio men selv dette har kun minimaleffekt på meg og i disse periodene har jeg IKKE økt i vekt men heller ikke gått noe ned. Mulig jeg bør sjekke fett%? Det kan jo hende jeg har bygget muskelr?
Hva tror dere?

Det er ikke en vurderingssak engang. Flere år på 1200 kalorier? Huff.. Spis mer..

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat