Vis enkelt innlegg
Gammel 10-06-11, 10:14   #5
c@th68
Juniormedlem
 
c@th68 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Akershus
Alder: 55
Innlegg: 33
c@th68 er på en erverdig vei

Sv: Hvordan går det?

Opprinnelig lagt inn av Newstart, her.

Heisann

Ja jeg er på fase 1 enda. Det går jo så det suser så jeg kan bare ikke gå over i ny fase enda. Helt utrolig hvor det fungerer. Skikkelig artig. Er veldig spent når jeg går over i fase 2 og tillater litt mer. Hva skjer da liksom. Men foreløpig så vil jeg holde på slik som jeg gjør nå. Helt til jeg får nok, da må jeg innføre litt annet også.
Så trasig at du ikke går ned mer da. Hvor mye har du gått ned hittil da?

Er jo greit å vite at jeg holder meg stabil når jeg har innført litt mere (som fullkornspasta, frukt osv.), men kjipt at jeg ikke går noe ned på det

Jeg har prøvd meg på SB 2 ganger før og tilsammen har jeg gått ned 15 kg. på det.

Nå sist startet jeg i november, men hadde en pause i julen og gikk opp igjen det jeg hadde gått ned...

Begynte igjen i januar og har gått ned 4.4 kg. siden da, men da gikk jeg på Fase 1 i 3 uker, så over på Fase 2 og har hatt et par "planlagte" sprekker, som et kakestykke på et par bursdager, alkohol, 17. mai med god mat og drikke.

Må nok komme meg på Fase 1 igjen for å klare de siste 6 kg., men det spørs om jeg klarer det før sydenturen. Skal uansett prøve å være så flink jeg klarer på Kreta og sette igang med Fase 1 med en gang jeg kommer hjem igjen.

Skjønner at du går på Fase 1 så lenge du orker, det er jo så deilig å se at det funker
Hvis du bare er forsiktig med å introdusere nye matvarer litt etter litt, f. eks. en gang om dagen i løpet av 1 ukes tid, så vil det gå bra. Da ser du også hvordan kroppen reagerer på de forskjellige tingene og hva du evt. må være mer forsiktig med. Feilen jeg gjorde sist, var at jeg la til 1-2 matvarer, flere ganger om dagen og det gikk ikke så bra...

Hvor mye har du gått ned da og når startet du?

__________________




c@th68 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach Svar med sitat