Vis enkelt innlegg
Gammel 01-05-13, 20:59   #24
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Farge på konfirmasjons-pynt?

Opprinnelig lagt inn av smgj, her.

Jeg liker ikke blått, jeg.... men siden jeg er sterkt imot at det MÅ være "blå prinser" og "råååsa prinsesser" (og ikke en rosa prins eller en blå prinsesse - det er jo egentlig ren idioti å fargekode barn på kjønn) så synes vel jeg at konfirmanten - som du sier holder på å bli voksen, og det betyr vel både medbestemmelse og ansvar - bør få bestemme det. Jeg er sikker på at hun ikke vil at det skal bli for "guttete" heller. ( Og at du heller bør spare vetoretten til de mer viktige tingene ...? )

Snuppa og jeg blir nok enige tenker jeg. Hun er også veldig glad i turkis - hva passer til turkis tro, i tillegg til hvitt? Unntatt blått og grønt tenker jeg, bare for å prøve å finne noe annet enn de to, men turkis og limegrønt kan jo bli lekkert!

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat