Vis enkelt innlegg
Gammel 04-07-13, 21:42   #20494
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Det må da finnes en psykiatrisk sykepleier eller akutt psykiatrisk team i området der du bor! De kommer gjerne og lytter til deg og kan komme med gode råd eller videreformidle kontakt med andre deler av hjelpeapparatet om man ønsker det!

Hun spurte vel etter et nettforum. Det er ganske stor forskjell på det og å øse utav seg til en virkelig person. Jeg kunne ALDRI snakket med et psyk. Team, men et slikt forum har jeg savnet mange ganger.

Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.

Den valiumen virket bare en kort stund den merkelig .... :-( . Jeg skal ringe lege i morgen hvis jeg er like ustabil da, og be om en akutt time. Men det er ikke sikkert det går an å komme til. Skulle så gjerne hatt noe som bedøvde hjernen min, sånn at den sluttet å tenke, og ble full av bomull eller annen fyllmasse ! Blir sprøøøø av å tenke !

takk for hjelp

Har du forsøkt å ta (mye) d-vitamin? Og sett på en lydbok, det hjelper på all tenkinga.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF