Vis enkelt innlegg
Gammel 04-07-13, 22:52   #20496
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Med fortid som psykiatrisk sykepleier, vet jeg at det å snakke med et ordentlig menneske faktisk er det beste for de aller fleste. Hun sier hun ikke har noen å prate med. En avtale med en psykiatrisk sykepleier kan være til stor hjelp i en slik situasjon.
At du tror det ikke er noe for deg, betyr ikke at (du og ) andre ikke kan ha STOR nytte av det!

Et nettforum kan ikke skrive ut resepter eller liknende!

Poenget mitt var vel altfor de fleste er det vanskelig å snakke med et annet menneske, men det er lett å skrive om ting relativt anonymt. Og erfaringsmessig er det lettere skrive ned ting, for da roter man seg ikke bort i uvensentligheter, og ser ting i perspektiv. Jeg forstod "noen å prate med" som noen som ga tilbakemelding, ikke at det nødvendigvis måtte være en fysisk person.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF