Vis enkelt innlegg
Gammel 05-07-13, 00:24   #20497
BenteR
Seniormedlem
 
BenteR sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: 770 meter over havet
Innlegg: 4.055
BenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastisk

Sv: Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.

Noen som vet om noe forum på nett hvor man kan få psykisk hjelp? Dvs hvor man kan skrive, og få gode råd, eller bare at noen "lytter"?

Føler at jeg holder på å gå ut av meg selv nå, har bare lyst å gråte, holder på å bli sprø, alt er ute av system og ikke slik det bruker å være, og jeg er opprørt og stressa og lei meg , og alt mulig på en gang. Trøstespiser, og har en veldig uro inni meg nå. Var for mange år siden medlem av et forum men nå husker jeg ikke hva det het, og aner ikke om det lenger finnes heller. har ingen jeg kan snakke med heller. Begynner snart å klatre i gardinene eller dunke hodet i veggen ......

Kan det ha vært deppa.com du var på. Ingen fagfolk, men masse mennesker som sliter med forskjellige ting.
Håper ting roer seg ned for deg ganske kjapt

__________________
En reise på 1000 mil begynner med 1 skritt.
BenteR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: diabetiker, max 5 karbo pr.måltid