Vis enkelt innlegg
Gammel 16-03-06, 12:43   #8
Rowena
Nytt Medlem
 
Rowena sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2006
Alder: 42
Innlegg: 2
Rowena er ny på veien
Thumbs up

Sv: Hvilke erfaringer har dere?

Sitat:

(Opprinnelig lagt inn av scorpia)
Far var 0 mer den rolige kreative typen og jeg føler meg mer som ham.
Stiller meg derfor litt i tvil om dette har noe for seg for alle,alle dietter har noen men:-) og hvorfor er ikke denne dietten blitt mer populær,dersom den virket????for flere????

Blodtypefilosofien ble lansert for rundt 10 år siden, og det vil si i den vitenskapelige verden at den er ganske ung. Forøvrig har den hjulpet millonvis av mennesker verden over siden den gang.
Personlig har jeg fulgt den siden starten, og har selv opplevd at ettersom man begynte å ta hensyn til rhesus minus/ pluss og de ulike utskillertypene, fungerte dietten enda bedre for meg. De fleste kostholdsdietter prøver å skjære alle over en kam, men siden vi alle er individer så fungerer ikke en diett for alle. Det geniale med blodtypefilosofien er at den tar hensyn til individet, og det er dette som gjør at den faktisk virker.
Blodtypefilosofien er en individuell diett og livsstilsstragi, som baserer seg på mange års og fremdeles pågående forskning og klinisk arbeide. Om du skal i det hele tatt hive deg på noen ny livsvei, la det bli blodtypefilosofien.
Synes forøvrig det er litt mistenkelig at du er A, når faren din er O. Av erfaring har jeg erfart at folk stort sett har fått farens blodtype og rhesus, og evt morens utskillerstatus..
Kanskje du skulle ta en blodtypetest ( disse er lett tilgjengelig i helsekostbutikker) og sjekke ut boka blodtypefilosofien? Får et inntrykk av at du bare vil ha lett tilgjengelig informasjon, uten å ha sjekket noe nærmere..
Lykke til!

Rowena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Blodtypefilosofien Svar med sitat