Vis enkelt innlegg
Gammel 26-09-10, 11:35   #18
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Har lagt merke til at det brygger seg opp til disput mellom ketolyse og lavkarbo

Det går også ann å jobbe med det mentale og ha det på plass, uten at det betyr at man må holde seg 100% strikt hele tiden.
Noen har rom for slinger i valsen, noen må holde seg helt på matta, for å ikke skeie helt ut.

Hvis det er noe jeg har jobbet med, så er det det mentale. Hvis ikke så hadde ikke jeg sittet her 9 måneder seinere og fortsatt på slankern. For meg er det ikke holdbart å overleve ved å holde meg totalt unna ting som kan ødelegge, mens for andre, som har realistiske forventninger om å aldri smake noe "ulovlig" igjen, så er det den rette veien.

Vi får finne hver vår vei og ikke være så ille opptatt av at alle andre skal følge den samme.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat