Vis enkelt innlegg
Gammel 02-02-04, 23:38   #2
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Hei! Velkommen hit!

Jeg er vel den du sikter til...

Jeg går på Atkins, og vekttapet du viser til var på introduksjonsdietten.

Å ta av 10kg på 14 dager er ikke umulig, men det kommer an på hvor overvektig en er og hvor stor eller liten metabolsk motstand en har. Jeg har tydeligvis lav metabolsk motstand... Easy comes, easy goes...

Jeg tok av fett... Masse fett... Vekttapet mitt skyltes ikke væske...

Men når det er sagt, så stanset vekten min etter 10kg... og gikk ikke mer ned på en månedstid... Men du verden så kroppen forandret seg!

Atkins var en genial fyr!

Du trenger ikke følge kurs. Les bøker, og prøv om kansje Legen din kan være litt positiv... Pass ihvertfall på at du vet hvorfor du legger om kosten, og hva det er bra for... Det hjelper alltid!

Har du "alvorlige" helseplager eller tar medisiner som følge overvekt så kan det jo være lurt å følge Eurodiett opplegget ved en Lindberg klinikk.

Uansett vil jeg anbefale deg på det sterkeste å lese denne boken:
http://www.haugenbok.no/partnerindex...sbn=8292013083

Lykke til!

Håper du vil fortelle litt mer om deg selv!

HP

__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat