Vis enkelt innlegg
Gammel 05-02-11, 18:45   #9
avokado
Medlem
 
avokado sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Århus
Alder: 35
Innlegg: 60
avokado er på en erverdig vei

Sv: Flere som skal ned 30 kg?

Hei, så hyggelig at vi er flere om dette! Og gratulere til dere som allerede har gått ned i vekt! Og spesielt til deg - sistegang - over 50 kg er jo bare helt uvirkelig mye!
Det gjør med motivert det jeg leser om dere som allerede er godt i gang. Jeg gleder meg veldig til jeg har gått ned noen kilo, da er det liksom ingen vei tilbake.
Vil gjerne høre litt mer om hvordan en typisk dag er for deres kosthold, hvordan dere setter sammen et måltid for å få i dere nok fett osv.
Nå skal jeg straks steke meg kyllingfile, og så tenkte jeg å prøve ut å blande CF med litt tzatzikikrydder for å se om det kan funke som dressing/dipp.. og kanskje stekt brokkoli i tillegg.
Ser virkelig frem til disse kommene måneder. Jeg har to store sekker med klær som jeg ikke kan vente til jeg passer inn i. Jeg er så lei av mine store sorte pose-klær nå, så den dagen jeg merker de begynner å bli litt for store, går de nok rett i søpla! vil jo heller ikke kjøpe meg noen klær nå, for forhåpentligvis er de jo uansett for store om en måneds tid.
Og forresten, har dere noen tips til hva dere gjør om motivasjonen daler, og smågodt dukker opp i hodet, og alt virker helt uoppnåelig? bare for å hamstre råd før slik situasjoner inntreffer, så jeg vet hva jeg kan gjøre for å takle de på best mulig måte :-)

__________________
avokado er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman 50+ Svar med sitat