Vis enkelt innlegg
Gammel 10-08-07, 23:11   #29
Hyper
Seniormedlem
 
Hyper sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Alder: 41
Innlegg: 6.709
Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

Sv: One Hit Wonders

Opprinnelig lagt inn av jeef-micro, her.

Kinaskoa husker jeg, og jeg husker også jeef anno 92-93 med tights, type "jo mere møster jo bedre" og T-skjorter (selvfølgelig i et helt annet mønster) som var så store at hele familien kunne bruke det som telt. I tilegg hadde jeg sokker i ulike farger, som vi dro opp til over knærne (over tightsen) og "skrukket" ned til de lå rundt anklene Lekkert...


Oh jeeeez.....De sokkene ja..tubesokker!!..
Jeg hadde ørten..I alle farger...men flest hvite og sorte....
Gikk med sandaler i syden husker jeg, og de sokkene....Herregud altså..
Glad tidene forandrer seg...

Opprinnelig lagt inn av lokkebiff, her.

Jah, åsså leggvarmere...!! Og hvit leppestift!!!..................

"Kinasko", var det de ekle mokkasinene??

Også de svære arbåndsurene, hvor du kunne ta selve klokka ut av reima -som forøvrig var av strikk og gjerne med prikker på- for så å feste den på genseren etc...

Neonfarger generelt...: Hårstrikk, detaljer på dongeri, t-skjorter, og disse Ball-genserne som allerede er nevnt.... Djiiiiiiz....

De klokkene husker jeg faktisk!!!!!.....
Jeg hadde en grusom stygg en!!!...Klokka og reima hadde helt forskjellig mønster og farger......Også kunne man bytte "bakdelen" liksom....Du kunne jo presse selve klokka ut...og jeg kunne se inn baki, hva som var i...Selve urverket liksom...
Fytti katta asså...

Lurer på hva jeg kommer til å synes om 20 år, når jeg ser tilbake på bilder fra 2000-tallet*fniiiis*

__________________

Hyper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat