Vis enkelt innlegg
Gammel 17-11-11, 17:22   #72
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Så fiiin du er blitt!

Opprinnelig lagt inn av Addict, her.

Og DERFOR gjør man noe med det!

Hadde alle dere her inne sett på dere selv som vakre, sunne og trivdes med den dere er, så hadde dere ikke holdt på å slanke dere

Jeg føler meg vakker, jeg spiser sunt og jeg slanker meg ikke. Jeg prøver holde ymse sykdommer i sjakk ved lavkarbo. Det å gå ned i vekt er en grei bivirkning. Kroppen blir ikke akkurat yngere med årene og da skal jeg innrømme at det er lettere å håndtere en lettere kropp enn en tyngere en.

Jeg synes synd på deg som IKKE føler deg vakker og sunn nå... For det kan du umulig føle siden du er overvektig. Og Gud forby at du får en sykdom eller kommer ut for noe som som gjør at du kanskje ikke klarer gå noe ned i vekt, da kommer du til å forakte deg selv.

Jeg gikk opp i vekt da jeg fikk barna. Noe skjedde da og det sliter jeg med fremdeles. Det var ting jeg ikke kunne ha forutsett, det bare skjedde. Så jeg anbefaler deg å ikke få barn, det KAN skje deg også.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat