Vis enkelt innlegg
Gammel 28-07-04, 18:26   #3
donjuanwannabe
Jeg lever som en løve
 
donjuanwannabe sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 1.342
donjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressurs

Som Nille sier; dette ligner mer Lindberg enn Atkins. Lindberg sier jo kutt ned, mens Atkins sier helst kutt ut. (brød, poteter, o.l.) Vet ikke hva Lindberg sier om melk da. Men jeg vet hva Atkins sier.
På denne dietten du beskriver er det lagt vekt på å kutte ned på karbohydratene også, og spise mye proteiner, samt litt frukt og grønnsaker men ikke for mye av dette heller. Kanskje den heter "South Beach"?
Denne dietten ser jo ikke så aller værst ut den.

Når kroppen går over til å brenne fett istedet for karbo så skjer det ganske mye forandringer i kroppen og den må bli vent på det nye kostholdet. Så det er det du merker nå. Det går over som regel etter noen dager.

Det med giftstoffer i melka ved slanking gjelder vel på lavfett/lavkalori-diett uten at jeg kan si at det stemmer. Det med giftstoffer i morsmelk må vel komme fra noe annet enn mat?
Det skjer ihvertfall ikke med denne dietten, eller A/L.

Kjøttdeig kan du spise, det er rent kjøtt. Karbonader er vel spedd ut og tilsatt div. karbo, sjekk karboinnholdet. Men kanskje det er lov på "legens diett"?

Lykke til videre!

__________________
Mvh donjuanwannabe
Faglig tyngde, det er meg det! Hilsen Christian A. Drevon
donjuanwannabe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat